Category Manager hos Haarslev – Søndersø, Fyn

Profilbillede
dato

Haarslev er en global virksomhed og markedsleder inden for udvikling og produktion af maskiner og komplette anlæg til behandling af animalske biprodukter samt procesløsninger til fødevare-, fiske- og olie- og gasindustrien.

Procesløsningerne fra Haarslev giver slagterier og fødevareproducenter mulighed for en meget højere udnyttelse af produkterne og dermed begrænse ressourcespildet med større bæredygtighed til følge.

Haarslev leverer højkvalitetsprodukter og skræddersyede løsninger til kunderne over hele verden, og har 350 ansatte i Danmark og i alt 850 på verdensplan, herunder i Kina, Spanien og USA.

Se mere på: Haarslev processing technology - Taking care of tomorrow

 

Arbejds- og ansvarsområder

Som Category Manager hos Haarslev vil dine ansvarsområder bl.a. omfatte

  • strategisk indkøb
  • udvikle indkøbsstrategier, der tager højde for risikoafdækning (herunder dual sourcing) og økonomi / total cost of ownership for relevante kategorier på globalt plan
  • identificere strategiske kategorier og leverandører samt udvikle og implementere kategoristrategier
  • forhandle kontrakter og priser med leverandører for at opnå de bedste vilkår og betingelser
  • overvåge markedstrends og udviklinger inden for tildelte kategorier for at sikre konkurrencedygtighed og innovation
  • arbejde tæt sammen med interne interessenter, herunder indkøbs-, produktion- og salgsteams, for at sikre forståelse for forretningsbehov
  • drive kontinuerlig forbedring af kategorien ud fra en datadrevet tilgang
  • deltage i udvikling af Haarslevs indkøbsstrategier, herunder implementeringen af et Category Management system
  • forskellige former for ad hoc opgaver

Der vil være reference til direktøren for Global Sourcing & Procurement

 

Kvalifikationer:

Vi forventer, at den ideelle kandidat kan sætte flueben ved de fleste af vores ønsker, som bl.a. er …

  • erfaring med at opbygge og implementere Category Management fra en international produktionsvirksomhed
  • evne til at håndtere internationale leverandører
  • bachelor- eller kandidatgrad inden for økonomi, forsyningskæde, eller beslægtede områder; f.eks.  HA, HD-L, cand.merc., MBA eller lignende; gerne suppleret med ”livets skole”
  • stærke forhandlings- og kommunikationsevner
  • evne til at arbejde selvstændigt såvel som i teams på globalt plan
  • analytisk, struktureret og velorganiseret og erfaring med datadrevet beslutningstagning
  • IT-kundskaber på brugerniveau
  • dansk og engelsk mundtligt og skriftligt
  • en bopæl indenfor køreafstand af Søndersø eller vilje til at flytte

 

Haarslev tilbyder:

  • en spændende mulighed for at være en del af en global markedsleder
  • god mulighed for at sætte præg og retning på Haarslevs indkøbsstrategier
  • mulighed for hybrid arbejde (hjemmearbejdsplads nogle dage pr. uge.)
  • mulighed for personlig og faglig udvikling i en dynamisk og international arbejdsplads.
  • gage på markedsniveau og personalefordele

 

Sådan søges:

Hvis du er interesseret i at blive en del af Haarslev, så klik på >ANSØG NU <.

Vi indkalder løbende til samtaler, og ser hellere din ansøgning i dag fremfor i morgen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mogens Brock, HR Navigator på 2071 9551 eller drop en e-mail på mbr@hrnavigator.dk , og fortæl at du vil ringes op.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nordfyns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BROCK&HR-NAVIGATOR ApS, Spinkebjerg, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025503

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet