BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en udadvendt person, der er humoristisk, initiativrig, selvstændig, salgsorienteret og fleksibel.
DINE OPGAVER bliver bl.a.
• Telefonisk kontakt med lejere og evt. leverandører og andre samarbejdspartnere.
• Korrespondance foruden lejekontrakter og ekspedition af opsigelser.
• Annoncering af ledige lejemål, fremvisninger og indflytningssyn.
• Oprettelse af nye lejere i administrations systemet STRATO.
VI FORVENTER, AT DU
• Er fortrolig med IT, specielt Office pakken.
• Har regnskabsmæssig forståelse.
• Kan arbejde selvstændigt.
• Forhåbentlig har lidt eller noget kendskab til branchen og lovgivningen omkring udlejningsvirksomhed.
• Er god til at kommunikere med mange forskellige interessenter.
• Sætter en ære i at overholde aftaler og frister over for kolleger og lejere.
INFORMATION:
Arbejdstid: 37 timer pr. uge
Der må påregnes fremvisninger lørdage eller søndage.
Kørsel i egen bil afregnes efter gældende regler.
Løn: efter aftale.
Frist: vi indkalder til samtaler løbende.
Alle ansøgninger behandles med diskretion.
Baggrund: f.eks. HH, suppleret med finansøkonom eller EA.
Yderligere oplysninger kan fås hos
Bodil Raahøj, tlf. 23 45 00 07.
OM OS:
Ejendomsselskabet Raahøj Hansen A/S og PRH ApS er private virksomheder med p.t. 56 ejendomme placeret
centralt i Odense. Vi er 1 direktør,
3 i administrationen og 11 svende.
Læs mere på www.raahoej.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nordfyns Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ejendomsselskabet Raahøj Hansen A/S, Bakkevej, 5210 Odense NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: bodilraahoejhansen@gmail.com
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5852080