Brænder du for myndighedsarbejdet og tværfaglighed?
Kan du sætte dine kvalifikationer i spil til gavn for borgerne? Og kan du se dig ind i en myndighedsafdeling, der står på følgende værdier:
- vi styrker fokus på det juridiske felt
- vi skaber bedre synergi mellem myndighed og drift,
- vi skaber en attraktiv arbejdsplads samt bedre tværfaglige borgerforløb.
Så er du måske den hjælpemiddelsterapeut, vi mangler i et vikariat på 12 måneder!
Vores formål er at sætte borgeren i centrum. Faglige samtaler om borgerens mål, ønsker og ikke mindst potentialer står først. Vi arbejder målrettet med sundhedsfremme, forebyggelse og rehabilitering samt implementeringen af velfærdteknologi. Vores vigtigste opgave er at understøtte borgerne til at kunne leve så selvstændigt et liv som muligt.
"Vi arbejder med vores arbejde"
I jobbet vil du have en stor kontaktflade til borgere, leverandører, andre myndigheder, forvaltninger og øvrige samarbejdspartnere. Derfor er det vigtigt, at du trives med menneskelig kontakt og formår at tilpasse din kommunikation til modtageren.
"Vi fremmer den enkeltes mulighed for at leve et selvstændigt liv" Kerneopgaven
Om jobbet
Arbejds- og ansvarsområder:
- Sikre afklaring og udredning af borgers hele situation i samarbejde med tværfaglige kolleger
- Vurderer behov for hjemmebesøg, hvis dokumentation og oplysninger om borger ikke i forvejen findes i borgers journal
- Myndighedsarbejde jf. § 112, § 113 og § 116
- Sikre, at afgørelserne lever op til lovgivningen, kommunens kvalitetsstandarder og serviceniveau.
Hvem er du?
Du opfylder sandsynligvis nogle af følgende parametre:
- Er uddannet ergoterapeut
- Selvstændigt kan tilrettelægge og udføre myndighedsopgaver
- Har overblik og kan arbejde selvstændigt
- Er positiv, er tværfagligt minded og kan samarbejde bredt med organisationens afdelinger og områder
- Kan planlægge og prioritere arbejdsopgaver i en travl hverdag
- Er loyal over for beslutninger, herunder forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation
- Har øje for helheder og ser det naturligt at inddrage relevante samarbejdspartnere i borgerforløb men udgangspunkt i borgerens ønsker og behov
- Har god IT- og systemforståelse (vi arbejder i Nexus)
- Har et gyldigt kørekort.
Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en stilling på 37 timer om ugen.
Stillingen ønskes besat med tiltrædelse den 1. februar 2025 eller hurtigst muligt derefter.
Der er tale om et vikariat på 12 måneder.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Straffeattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.
Vil du vide mere
Er du interesseret i at vide mere om stillingen eller afdelingen, er du velkommen til, at kontakte:
Laila Veje
Leder af Voksen Myndighed
social- sundhed og ældrelov
tlf.: 20 27 31 72
Iben Donner
Ergoterapeut
tlf.: 29 62 44 71
Bettina Skov Eriksen
Ergoterapeut
tlf.: 29 17 35 22
Ansøgningsfrist
Torsdag den 19. december 2024. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler mandag den 6. januar 2025.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!
Her kan du læse mere om, hvad vi i Nordfyns Kommune mener, en attraktiv arbejdsplads er kendetegnet ved:
En attraktiv arbejdsplads - Nordfyns Kommune
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8e95fb0a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nordfyns Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Nordfyns Kommune, Voksen Myndighed, Vesterled, 5471 Søndersø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157586